top of page
  • Jak probíhá proces poptávky s Adamem?
    Po zadání poptávky na webu vás do 24 hodin kontaktujeme pro doplnění detailních informací. V momentě, kdy si vaši poptávku závazně potvrdíme vám cca týden před zahájením prací zašleme kontakt na přiřazeného řemeslníka. Ten k vám pak přijde provést práce. Před i po pracech podepíšete předávací protokol a v momentě, kdy jej obdržíme posíláme fakturu k proplacení.
  • Jakým způsobem zajišťujete kvalitu vaší práce?
    Fungujeme na základě zpětné vazby, a proto máme vždy relevantní hodnocení našich partnerských řemeslníku. Věříme, že naší zákazníci a fotografie před a po dokončení prací, jsou ty nejlepší možnosti.
  • Jak dlouho typicky trvá výmalba?
    Trvání malířského projektu závisí na několika faktorech, včetně rozsahu práce, typu povrchu a požadavků klienta. Menší projekty, jako je malování jedné místnosti, mohou trvat v řádech hodin zatímco větší projekty, jako je malování celého domu, trvají řádově dny.
  • Jaký je způsob platby?
    Platba se provádí výhradně bankovním převodem po dokončení prací.
  • Jaké typy služeb nabízíte?
    Nabízíme výmalby interiérů. Ve Středočeském kraji navíc tapetování a zednické práce. Neváhejte se nás však zeptat, máme spoustu šikovných partnerských řemeslníku, kteří zvládají další činnosti.
  • Jakým způsobem mohu zkontrolovat reference vaší firmy?
    Můžete se podívat na naše webové stránky, kde najdete ukázky našich prací a recenze spokojených zákazníků. Můžeme se také odkázat na google recenze, které si můžete pročíst.
  • Jak probíhá platba? Platím něco přímo malíři na místě prací?
    Platba se provádí po dokončení práce a podepsání předávacího protokolu, přičemž přijímáme platby bankovním převodem. Malíři na místě platíte pouze případné parkování nebo barvu mimo Primalex Plus bílá na základě kupního dokladu.
  • Jakým způsobem mohu poptat vaše služby a je poptávka nezávazná? Jaký je způsob platby?
    Jednoduše zadejte poptávku zde. Případně nás kontaktujte na email adam@mujadam.cz. Cenová nabídka je nezávazná a nemusíte ji přijmout. Platba se provádí výhradně bankovním převodem po dokončení prací. U zednických prací nebo zakázek s hodnotou nad 25,000 Kč je potřeba zálohové platby před zahájením prací.
  • Jak stanovujete vaše ceny?
    Stanovení ceny závisí na rozsahu práce, typu povrchu a požadovaných materiálech. Poskytujeme zdarma odhady nákladů a nabídky, aby si klient mohl udělat představu o nákladech před zahájením práce. Pokud se rozsah poptaných prací nebude lišit od reality, cena se nezmění. Navýší se pouze v případě, pokud bude rozsah plochy, či oprav jiný.
  • Co je zahrnuto v ceně vašich malířských služeb?
    Naše cena zahrnuje práci partnera, barvu (pokud je součástí poptávky), obalový materiál pro překrytí podlah a základní úklid. Na email vám vždy zasíláme přehled služeb a celkovou cenu, abyste měli vše na jednom místě.
  • Jak navázat pravidelnou spolupráci? Je možné obdržet slevu?
    Ano, určitě je to možné. Prosím, kontaktujte nás pro další informace o spolupráci na email adam@mujadam.cz.
  • Jste schopni nabízet služby pro B2B segment?
    Samozřejmě, výmalby jsme schopni provést, ať už se jedná o prodejny, nebo skladovací prostory. Při oboustranně spokojenosti jsme také schopni navázat spolupráci. Napište nám na adam@mujadam.cz pro bližší informace.
  • Jaké jsou vaše postupy v případě, že potřebuju vymalovat při pojistném plnění?
    Pojistné události řešíme pravidelně, proto jsme vám schopni zaslat nacenění potřebné pro pojišťovnu a celou situaci tak dokážeme vyřešit.
  • Spolupracujete s pojišťovnami přímo nebo prostřednictvím klienta při plnění pojišťovacích nároků?
    Naše firma obvykle nespolupracuje přímo s pojišťovnami při plnění pojišťovacích nároků. Je na klientovi, aby podal pojišťovací nárok a následně nás informoval o tomto procesu. Jsme připraveni poskytnout veškerou nezbytnou dokumentaci a podporu klientovi při vyřizování nároku s jeho pojišťovnou.
  • Jak dlouho trvá proces vyřizování reklamací?
    Snažíme se vyřešit reklamace co nejdříve. Časový rámec pro vyřízení reklamace závisí na její povaze a rozsahu, ale naše prioritou je rychlé a efektivní řešení.
  • Jaký je váš postup v případě, že potřebuji reklamovat provedenou práci?
    Pokud potřebujete reklamovat práci našeho malíře, prosíme, abyste nás co nejdříve kontaktovali a na email adam@mujadam.cz zaslali fotografie nedodělků. Uděláme vše pro to, abychom problém vyřešili a jsme připraveni provést opravy nebo úpravy podle potřeby.
  • Budu něco platit Adamovi?
    S námi neplatíte žádné registrační ani měsíční poplatky! Účtujeme si servisní poplatek 22 % pouze ze zakázek, které opravdu dokončíte. Tím se odlišujeme od konkurence, kde platíte poplatky bez jistoty skutečných zakázek. Poplatek je odečítán automaticky z ceny placené zákazníkem. Na účet vám tak bude připsána již konečná částka tak, abyste se nemuseli vůbec o nic starat.
  • Musím vzít všechny zakázky od Adama?
    Ne. Kontaktujeme vás vždy se specifickou poptávkou, která bude odpovídat vašim kritériím. Pokud ji vezmete, je jen vaše! Za odmítnutí zakázky není žádná pokuta. Nemusíte tedy soutěžit s ostatními zedníky a dávat cenové nabídky jako na jiných platformách.
  • Budu zakázky naceňovat sám?
    Oslovíme vás s poptávkou s již přesnou odhadovanou cenou. Tato cena je vytvořena skrze naší online kalkulačku na základě dat poskytnutých klientem a cenami typickými pro vaše město. Pokud dorazíte na místo, kde bude neočekávaně více práce, můžete cenu upravit. Musíte tak ale učinit před započetím prací a tuto cenu potvrdit v objednávkovém formuláři podpisem řemeslníka i klienta.
  • Jak probíhá běžná poptávka?
    Jakmile klient potvrdí poptávku, zavoláme mu a doptáme se na všechny potřebné informace a na jejich základě se zákazníkem upřesníme odhadovanou cenu. Následně poptávku spojíme s tím nejvhodnějším řemeslníkem. ​ Jakmile vás v systému spojíme s poptávkou, zavoláme vám. Během našeho hovoru vám dáme všechny detaily, včetně ceny a data započetí prací. Pokud poptávku přijmete, dorazíte v dohodnutý termín na zakázku, kde před započetím prací se zákazníkem vyplníte a podepíšete krátký objednávkový formulář (formulář od nás dostanete na email). Formulář obsahuje jméno zedníka, zákazníka a především cenu za provedení prací. Na stejném formuláři se nachází i předávací protokol, který si s klientem podepíšete, jakmile je zakázka úspěšně dokončena. To nám potvrdí, že vše proběhlo ke spokojenosti obou stran. Jakmile nám pošlete fotku předávacího protokolu na email, vystavíme vaším jménem platební doklad a zašleme ho vám i klientovi. Klient nám následně pošle peníze na účet. Adam se postará o celý platební proces, čímž vám ušetří práci.
  • Jak dlouho trvá registrace?
    Pokud nám zašlete vše potřebné, zhruba týden od vyplnění formuláře na této stránce bude registrace dokončena. Jakmile se zaregistrujete, do pár dní vás kontaktujeme a vysvětlíme vše nutné a zodpovíme vaše případné dotazy. Poté nám potvrdíte svou identitu formou ofoceného dokladu totožnosti. Zároveň si poznamenáme vaše zkušenosti a schopnosti, abychom vás mohli oslovovat s poptávkami odpovídajícími vašemu profilu. Tím bude celá registrace finálně dokončena.
  • Kdo poskytne materiál?
    U každé poptávky vám sdělíme, zda je v ceně započten materiál či nikoliv. Informaci následně uvedeme i v potvrzení, které ke každé přijaté poptávce posíláme řemeslníkovi do emailu, abyste měli o všem přehled.
  • Jak dostanu zaplaceno?
    Peníze zasíláme každou druhou středu na bankovní účet, který nám zadáte při registraci. Zaslaná částka bude záviset na počtu a velikosti zakázek (celková cena prací ponížená o servisní poplatek), které vyhotovíte za předchozí dva týdny.
bottom of page