top of page

Cenovou nabídku s vámi na telefonu zfinalizuje přiřazený manažer, nejpozději do jednoho pracovního dne od zadání poptávky. Potvrdí s vámi rozsah prací, termín prací a cenovou nabídku vám zašle na e-mail.
 

Díky zkušenostem z více než 15 000 dokončených projektů víme, na co se vás při zadání poptávky ptát, a proto jsou naše cenové nabídky přesné. Adam sbírá zkušenosti za vás, pro ušetření vašeho času a financí tedy prohlídky nejsou potřebné.

1. Vypracování cenové nabídky

2. Stačí jen potvrdit!

Pokud jste si svou poptávku ještě nepotvrdili s naším manažerem na telefonu, stačí nám odpovědět na cenovou nabídku v e-mailu.


Podle požadovaného termínu vám bude přiřazen partner, ověřený našimi předchozími klienty. Kontakt na partnera obdržíte v týdnu před začátkem prací, pokud jsme se nedohodli jinak.


Pokud budete chtít ve vaší poptávce provést jakékoliv změny, můžete tak učinit kontaktováním přiřazeného manažera, ideálně před obdržením kontaktních informací partnera. Tímto přístupem vám můžeme zajistit toho nejvhodnějšího profesionála pro váš projekt ve vámi preferovaném termínu.

O všech platbách budete vždy předem informováni manažerem vašeho projektu. Všechny platby se provádějí bankovním převodem na účet společnosti Adam pro větší transparentnost a bezpečnost vašich prostředků.


Při projektech, kde celková cena přesahuje 25 000 Kč, se na pokrytí počátečních nákladů partnera vyžaduje záloha ve výši 30 %. Váš poptávka se stává potvrzenou až po této úhradě. Potřebná část této zálohy bude partnerovi vyplacena až po potvrzení o zahájení prací. Zbytek se platí až po dokončení prací.


V případě cenových nabídek přesahujících 75 000 Kč se v polovině projektu po potvrzení bezproblémového průběhu platí druhá záloha ve výši 40 %. Zbytek se platí až po dokončení prací.

3. Platby a zálohy

4. Zahájení projektu

Práce začínají v dohodnutém termínu, obvykle v 9:00, pokud jste se s partnerem nedohodli jinak. Partner si před začátkem prací projde prostory a společně s vámi podepíše předem dohodnutou cenu v objednávkovém formuláři. Pokud by došlo k drobným úpravám, změny v tomto formuláři zaznamenejte. Pokud by došlo k větší změně rozsahu prací a tuto skutečnost jste předem neprojednali s manažerem, kontaktujte nás, abychom cenovou nabídku upřesnili.


Snažíme se mít neustálý přehled o tom, zda váš projekt probíhá podle plánu. Proto je důležité, abyste věděli, v jaké fázi se váš projekt nachází. Každý týden vás budeme kontaktovat, abychom se ujistili, že vše probíhá podle vašich představ. Abychom vám to usnadnili, obdržíte od nás pomocný návod, na co se při kontrolách zaměřit.

Váš projekt s Adamem se blíží ke konci. Po dokončení prací stačí s partnerem podepsat druhou část formuláře, předávací protokol, kterým potvrdíte, že práce byly provedeny v odsouhlaseném rozsahu a kvalitě.


Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a proto se s vámi po obdržení podepsaného předávacího protokolu znovu spojí manažer vašeho projektu a získá od vás závěrečnou zpětnou vazbu. Poté zbývá už jen doplatit zbytek částky a můžete si užívat svůj nový prostor!

5. A je to hotovo! 

bottom of page